wtorek, 3 maja 2011

:)


Zmieniam zasady :)
Nie będzie poszczególnych sprzedawanych kamieni, będą po prostu KAMIENIE. Piękne, naturalne i barwione (o czym oczywiście będę informować), o regularnych i nieregularnych kształtach, duże i małe.
Jeżeli spodobał się kamyczek (lub kilka :) ) - proszę pisać do mnie lub zostawiać komentarz pod kamykiem. Przyjmuję zamówienia - więc wybrany minerał można komponować z innymi, można wysłać mi szkic, jak ma wyglądać przyszła biżuteria, lub po prostu wasze preferencje co do kształtu i kolorów.
NAJWAŻNIEJSZA ZMIANA na tym blogu: zamawiamy nie sam kamień, a biżuterię z nim :) Przykładowe prace można zobaczyć na moim blogu Crazywool

Nie naśladuję innych i nie robię kopie "jak u..." Mam swoje pomysły i nie brakuje mi ich. Mam własne wizje i nie przejmuje tez zamówień a-la "żeby tu było okrągłe, a tu wystawało i frędzelki na całej długości 10 cm" ;) Spokojnie? nie jestem aż taka uparta, oczywiście dostosowuję się do próśb zamawiającego co do stylu i kolorów - reszta - moja sprawa :)
A więc - zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz